De perfecte tekst? Wat is dat nu eigenlijk? Voor de een is het een uitgebreide tekst vol met zoekwoorden, voor de ander is het een overtuigende boodschap die alle vragen van de doelgroep beantwoord. De waarheid? Die ligt ergens in het midden.
Je kunt je SEO tekst écht zo gek maken als je zelf wilt. Maar het gaat pas ranken als het voldoet aan een aantal factoren. Om je het sleutelwoord te verklappen: relevantie. In deze blog deel ik essentiële tips om toe te werken naar die (nagenoeg) perfecte SEO tekst.
Geschreven door: Robin Glissenaar
Datum: 26 juli 2025
Leeswijzer
- Wat is de perfecte SEO tekst?
- SEO teksten anno 2025
- Stappenplan voor de ultieme SEO tekst
- 1 – Zoekwoordenonderzoek 2.0
- 2 – Zoekintentie, doelgroep en t.o.v. van de ondernemer
- 3 – Maak een outline met de headerstructuur
- 4 – Begin met de eerste alinea en het focus keyword
- 5 – Vul de rest van de pagina aan
- 6 – Voeg expertise en E.E.A.T. elementen toe
- 7 – Vergeet de visuele content niet
- 8 – De kracht van interne links
- 9 – Veelgestelde vragen zijn belangrijker dan ooit
- 10 – Publicatie, optimalisatie en promotie
Wat is de perfecte SEO tekst?
SEO teksten schrijven. Voor de een is het een kwestie van doen, voor de ander is het een onmogelijke opgave om een pakkende tekst op het virtuele papier te krijgen. Waar een SEO tekst tot voor kort nog werd gezien als een verzameling aan zoekwoorden, is het vandaag de dag veel meer dan dat. Zo moet je tekst voldoen aan een aantal elementen.
Die elementen? Die vertellen we je in deze blog. Maar wat wél zeker is, is dat ze steeds meer invloed gaan hebben op je rankings. En dan bestaat er ook nog een totaal nieuwe zoekmachine die naast Google zijn intrede maakt: ChatGPT.
SEO teksten anno 2025
Bekend met ChatGPT? Klinkt als een understatement. Tegenwoordig gebruikt vrijwel iedereen de indrukwekkende kracht van AI. Er worden scripties, video’s en zelfs hele websites worden er mee geschreven of gebouwd. Met name teksten schrijven is iets dat veel mensen nu overlaten aan AI. Maar daar zit ook een valkuil.
Voordat je aan de slag gaat is het van belang dat je het uiteindelijke doel van de tekst bepaalt: De zoekintentie. Waar zijn jouw klanten naar op zoek? Wat willen ze lezen? En welke elementen zijn er nog meer nodig?
Welke elementen bepalen het rankingssucces van een SEO tekst?
- Zoekintentie
- Tekst logisch opgebouwd
- Focus keywords en longtail keywords toegevoegd
- Vleugje van de ondernemer
- Originaliteit
- Visuele content
Stappenplan voor de ultieme SEO tekst
De bovenstaande elementen tonen maar weer aan dat het schrijven van een SEO tekst meer is dan het verzamelen van keywords. Het is juist de originaliteit in je tekst die ervoor zorgt dat je jouw concurrentie voor gaat zijn.
Want zeker dankzij de komst van ChatGPT (GEO) en tal van andere AI modellen is het des te belangrijker om de kwalitatieve spil te zijn tussen de kwantitatieve brei aan informatie. In het onderstaande stappenplan leg ik je stap voor stap uit hoe je de perfecte SEO tekst opbouwt:
1 – Zoekwoordenonderzoek 2.0
Een zoekwoordenonderzoek ken je waarschijnlijk wel. Het is een verzameling aan zoekwoorden waar zoekvolume, concurrentie en relevantie worden afgewogen om te bepalen waar je je content op richt. Maar in 2025 is dat niet meer voldoende. Zoekwoordenonderzoek 2.0 draait niet alleen om cijfers, maar vooral om (komt ie weer) zoekintentie. Je kijkt niet alleen wat mensen zoeken, maar waarom ze het zoeken.
1.1 – Focus op het focus keyword
Op welke woord wil je nu eigenlijk gevonden worden? Dat is je focus keyword. Dit is het zoekwoord waarvan je verwacht dat je doelgroep het gebruikt in Google (of via ChatGPT), én waarop jij je pagina wilt laten ranken. Het is belangrijk om dit keyword niet alleen te kiezen op basis van zoekvolume, maar vooral op basis van relevantie en zoekintentie. Wat wil de zoeker écht weten?
1. 2 – Longtail zoekwoorden alsmaar belangrijker
Nu komt de uitdaging. Want naast het focus keyword en de synoniemen daaromheen, bestaan er ook longtail zoekwoorden. Dit zijn zoekwoorden die bestaan uit meerdere woorden en een heel specifieke zoekopdracht vertegenwoordigen. Denk aan zoekvragen zoals:
- “hoe schrijf je een SEO tekst voor een webshop?”
- “wat zijn goede SEO tips voor beginners?”
- “voorbeeld van een SEO-proof blogartikel”
Hoewel het zoekvolume per longtail vaak lager is, is de zoekintentie veel sterker. Iemand die een longtail zoekwoord gebruikt, weet vaak precies wat hij of zij zoekt. En is dus eerder geneigd actie te ondernemen.
2 – Zoekintentie, doelgroep en T.O.V.
Dit is niet de laatste keer dat je het woord zoekintentie gaat lezen in deze blog. Sterker nog, misschien is het wel het meest voorkomende woord. En terecht. Want als je niet weet wat de zoeker écht wil, kun je onmogelijk een effectieve SEO tekst schrijven. Maar voor die zoekintentie heb je ook de doelgroepdefinitie en de tone of voice van de ondernemer nodig. Laat het me je uitleggen.
2.1. Hoe voldoe je aan de zoekintentie?
Stel, je wilt een blog schrijven over het schrijven van goede SEO teksten. Dan is het ontzettend waardevol om jezelf af te vragen: wat wil de zoeker precies weten als hij deze zoekopdracht intypt? Gaat het om iemand die wil weten wat een SEO tekst is? Of zoekt diegene een stappenplan om er zelf één te schrijven?
Een voorbeeld die we altijd geven in onze SEO consults: Stel, iemand zoekt op “wat kost een SEO tekst?”. Dan wil die persoon geen uitgebreide uitleg over zoekwoorden of schrijftechnieken, maar een concreet antwoord over prijzen.
2.2 – Wie is die doelgroep?
Als je aan 10 ondernemers vraagt wie hun doelgroep is, zullen er 4 gaan haperen en zullen 2 ondernemers een cliché antwoord geven. Toch is het inzichtelijk hebben van jouw doelgroep zó essentieel om je tekst en tone of voice goed af te stemmen. Waarom? Omdat je pas écht raak kunt schrijven als je weet voor wie je schrijft.
2.3 – Tone of voice van de ondernemer
De tone of voice . Het begrip korten we gemakshalve af tot t.o.v. Het is vandaag de dag allesbepalend om de autoriteit (een belangrijk onderdeel van E.E.A.T, zie punt 6) naar voren te laten komen. Maar hoe zorg je dat jij als externe tekstschrijver zo kan schrijven dat je doet overkomen alsof jíj de eigenaar bent? Door je te verdiepen in de eigenaar. Voor zover dat kan.
Wij gebruiken voor onze teksten vaak een vragenlijst met circa 5 vragen die we aan de ondernemer stellen:
- Wat maakt jouw aanpak of dienst anders dan die van concurrenten?
- Welke vraag krijg jij het vaakst van klanten?
- Wat wil je dat mensen voelen als ze de teksten lezen?
- Welke technische termen of details horen écht bij jouw vakgebied?
- Wat zou je klanten willen meegeven vóórdat ze contact opnemen?
3 – Maak een outline met headerstructuur
Structuur helpt bij vrijwel alles in je leven. Zo ook met teksten schrijven. En hoewel we allemaal weten dat dit zo is, willen we met teksten schrijven weleens vergeten dat structuur nodig is.
En die gedachte herkennen we. Als tekstschrijvers weten we hoe een creatief idee uit het niets kan ontstaan. En voordat het weer voorbij vliegt, wil je het al noteren. Je begint met pennen en merkt dat je de headerstructuur voor het mooie even voorbij gaat. Zonde, want juist die headerstructuur is zo belangrijk.
Zoekmachines als Google lezen jouw blog of pagina namelijk op basis van de headerstructuur.
3.1 – Hoe jij de perfecte headerstructuur maakt
Ken je de uitdrukking ‘beter goed gejat dan slecht verzonnen?’. Dat geldt ook voor teksten schrijven en met name headerstructuren maken. Door te kijken naar ca. 5 van je concurrenten op het focus keyword kun je vaak een patroon herkennen in de opbouw van de headerstructuur. Het gemiddelde aantal H2’s, H3’s en H4’s kun je tellen, en ook de bewoordingen en vraagstellingen kun je meenemen.
Maar dat is niet alles. Bekijk de headerstructuur ook vanuit de klant van de klant. Wat wil hij lezen wanneer hij zoekt naar een recept voor nasi? Niet wat nasi is, dus dat hoef je ook zeker niet in de tekst terug te laten komen (tenzij het waarde biedt)!
3.2 – Hoeveel H2’s, H3’s en H4’s zijn nodig?
Open voor de grap eens vijf blogs op Google. Tel vervolgens het aantal headers en je kunt concluderen: Er is geen vaste regel voor het aantal specifieke headers. Toch hebben wij daar een andere mening over. Juist omdat Google de headerstructuur als eerste leest! Je wilt de zoekmachine begeleiden. Door aan te geven welke onderwerpen belangrijk zijn.
Zie de headers dus als het lijstje met prio’s. Waarin je duidelijk wilt maken welke headers voor deze specifieke blog of pagina het belangrijkste zijn.
Moeten de H1, H2’s, H3’s en H4’s elkaar dan chronologisch opvolgen? Hoeft niet, zolang jouw headerstructuur maar voldoet aan een logische beredenering.
3.3 – hoe zit dat met de keywords in headers?
We zien vaak dat de H2’s, H3’s en H4’s worden volgegooid met zoekwoorden. Anno 2022 was dat een prima tactiek, die veel tekstschrijvers ver heeft gebracht. Vandaag de dag ligt dat wat genuanceerder.
Ons advies? Zorg dat je het focus keyword ook eenmaal verwerkt in de eerste H2 en de laatste H3 in je tekst. Zo geef je Google en AI-systemen als ChatGPT een duidelijk signaal: dit is waar de tekst écht over gaat.
4 – Begin met 1e alinea en focus keyword
Voordat je klakkeloos begint met schrijven is het goed om te beginnen met de eerste alinea. Het is immers de belangrijkste alinea op je website. Niet omdat daar het antwoord op de vraag te vinden is (soms wel), maar omdat dit de plek is waar men kennis maakt met jouw manier van schrijven. Het ‘Maak het of kraak het’ moment.
Warrige taal, vakjargon of zinloze woorden wil je voorkomen. Hier wil je: to the point komen, enthousiasmeren of alarmeren.
4.1 – Richt je op de eerste alinea
In de eerste alinea wil je de lezer raken, enthousiasmeren, alarmeren of nieuwsgierig maken. Nog voor dat je de rest van de tekst gaat schrijven raden we je aan om de intro eerst uit te werken. Waarom? Omdat de introductie de toon zet voor de hele tekst. Het dwingt je om na te denken over de zoekintentie, het doel van de pagina en wat je de lezer echt wilt meegeven.
4.2 – Vergeet het focus keyword niet
Zojuist schreven we er al even over. Als het goed is vind je dit keyword inmiddels al terug in je H1, eerste H2 en laatste H3. Maar vergeet deze ook niet logisch te verdelen over de hele tekst. Nog voordat je begint met schrijven kun je voor jezelf bepalen waar je het focus keyword wilt laten terugkomen. Twee plekken verklappen we je wel alvast: Verwerk het focus keyword in de eerste én laatste alinea.
5 – Vul de rest van de pagina aan
Tijd om de tekst verder vorm te geven. Het voorbereidende werk zit er nu op, , de structuur staat, de zoekintentie is duidelijk en je weet voor wie je schrijft. Nu begint het echte schrijfwerk: het invullen van de inhoud op basis van je outline.
5.1 – Blijf focus houden op de zoekintentie
Daar is ie weer! De zoekintentie. Hét fundament van elke goede SEO tekst. Tijdens het schrijven is het verleidelijk om af te dwalen naar interessante zijpaden of extra informatie die jij als expert belangrijk vindt. Blijf dus kritisch bij elke paragraaf: Beantwoord je hier écht een vraag of behoefte van de lezer?
5.2 – Vergeet de bulletpoints niet
Bulletpoints zijn onmisbaar. Ze zorgen voor overzicht en leesbaarheid in je tekst. Op deze manier zorg je:
- Dat teksten lezen een stuk prettiger wordt
- Dat je specifieke USP’s of nuances kunt benadrukken
- Dat lezers snel de kern uit een alinea halen
- Dat belangrijke informatie visueel opvalt
- Dat je tekst makkelijker scanbaar is
- Dat je sneller kans maakt op een featured snippet in Google
- Dat je zoekmachines helpt om inhoud beter te begrijpen
6 – Voeg expertise en E.E.A.T. toe
SEO teksten in 2025 gaan verder dan zoekwoorden en structuur. Wil je écht hoog ranken, dan moet je laten zien dat je weet waar je het over hebt. En dat doe je met E-E-A-T: Experience, Expertise, Authoritativeness en Trustworthiness. Google (en AI-systemen zoals ChatGPT) zoeken naar signalen dat jouw content betrouwbaar, deskundig en waardevol is.
6.1 – Expertise van de ondernemer is key
Maar hoe voeg je expertise toe als je zelf niet de ondernemer bent? Goed punt. Toch zijn daar veel hulpmiddelen voor. Want ook als copywriter, marketeer of SEO-specialist kun je die waardevolle ondernemerskennis boven tafel krijgen en slim verwerken in de tekst. Wat kun je doen? Denk aan een interview, een vragenlijst of spraaknotities.
6.2 – Verwerk E.E.A.T. elementen
E.E.A.wat? Als je regelmatig Google updates volgt zul je de term wel hebben voorbij zien komen. Zeker in een tijd waarin AI-content overal opduikt, wil Google weten: wie zit er achter deze tekst, en kunnen we die persoon vertrouwen? Zo voeg je E-E-A-T elementen toe aan je tekst:
- Deel praktische inzichten of voorbeelden uit eigen ervaring (Experience)
- Gebruik vaktaal op een begrijpelijke manier en toon inhoudelijke diepgang (Expertise)
- Verwijs naar bronnen als Rijksoverheid of brancheorganisaties (Authoritativeness)
- Benoem wie de auteur is, inclusief rol, achtergrond of certificering (Trustworthiness)
- “Geschreven door” sectie toevoegen, met link naar LinkedIn account van de ondernemer
Voorbeeld van een handtekening onder een blog die je schrijft, met daarin een verwijzing naar je LinkedIn account.
7 – Vergeet de visuele content niet
Vandaag de dag kom je er haast niet meer mee weg om alleen maar een tekst te schrijven. Je zult ook aandacht moeten besteden aan visuele content. Niet alleen omdat het de leeservaring verbetert, maar ook omdat het bijdraagt aan je SEO-prestaties én je geloofwaardigheid.
7.1 – Voeg infographics, foto’s en video’s toe
Werk je met een social media team samen? Dan kun je hen ook alvast aan het werk gaan zetten! Want foto’s, video’s en infographics spelen steeds meer een cruciale rol in de manier waarop content wordt geconsumeerd én gewaardeerd. Visuele content ondersteunt niet alleen je tekst, maar verhoogt ook de betrokkenheid, tijd op de pagina en het begrip van complexe onderwerpen. Zeker in lange teksten (zoals deze) kan dat heel veel waarde bieden.
7.2 – Of maak gebruik van AI visuals
Hoewel we eerlijk toe moeten geven dat zelfgemaakte content het beste werkt, kun je met AI heel ver komen. Tegenwoordig heb je immers ontzettend veel tools om mooie infographics, foto’s en video’s te maken. Uren stoeien in programma’s als Canva, Photopea of Photoshop is niet meer nodig: VEO3, ChatGPT, KREA en tal van andere tools nemen je veel werk uit handen.
Met slechts een paar aanwijzingen genereer je visuals die passen bij jouw huisstijl, onderwerp én tone of voice. Denk aan:
- AI-gegeneerde infographics op basis van je eigen data
- Illustraties die een abstract concept visueel maken
- Stockfoto’s op maat die aansluiten bij jouw doelgroep
- Korte video’s of animaties waarin stappenplannen worden uitgelegd
8 – De kracht van interne links
Een waardevolle SEO tekst is 50% minder waardevol als er geen aandacht wordt besteed aan de interne links. Je kunt nog zo’n goede tekst schrijven, maar als je de lezer (en Google) niet verder begeleidt naar relevante pagina’s op je website, laat je kansen liggen.
Interne links helpen zoekmachines om de structuur van je website te begrijpen. Ze geven context, verdelen linkwaarde en zorgen ervoor dat belangrijke pagina’s sneller en beter geïndexeerd worden.
8.1 – Hoe moet je intern linken?
Zomaar linken naar de contact- en over ons pagina, is niet de bedoeling. Natuurlijk zijn die pagina’s belangrijk, maar ze dragen zelden inhoudelijk bij aan het onderwerp van je SEO tekst. Intern linken moet strategisch gebeuren: je linkt naar pagina’s die logisch passen bij de context én waarde toevoegen voor de lezer.
Zo gebruik je interne links effectief:
- Link altijd naar relevante pagina’s die verdieping bieden op wat je beschrijft
- Gebruik beschrijvende ankerteksten (dus geen “klik hier”)
- Denk in clusters: verbind pagina’s rondom één hoofdonderwerp met elkaar
- Voeg in elke tekst minstens twee interne links toe
- Verwerk interne links bij voorkeur in de lopende tekst
8.2 – Vergeet niet andersom te linken!
Een veelgemaakte fout in het gebruik van interne links is als volgt: Je bent een blog aan het schrijven en hebt 3 à 4 mooie interne links naar andere pagina’s gevonden. Mooi! Tijd om de blog op de website te plaatsen. Tot zover ga je goed, maar wat veel mensen vergeten, is om ook wederzijds te linken. Dus van andere pagina’s naar de nieuwe blog die je gaat plaatsen!
Hoe dat zit? Linkjuice. Elke pagina op je website heeft een bepaalde mate van waarde of autoriteit opgebouwd. Als een sterke pagina intern linkt naar een andere, “geeft” het als het ware een beetje van zijn waarde door. Dat noemen we linkjuice.
9 – FAQ’s zijn belangrijker dan ooit
De veelgestelde vragen sectie. We zien steeds vaker, middels tools als Clarity of Hotjar, dat deze secties actief aangeklikt en gelezen worden. Niet alleen door bezoekers die snel een specifiek antwoord zoeken, maar ook door AI-systemen zoals Google’s SGE en ChatGPT, die FAQ’s gebruiken om gerichte antwoorden te geven op zoekopdrachten.
9.1 – Welke vragen stelt jouw doelgroep écht?
Misschien herken je het wel. Je wilt veelgestelde vragen toevoegen maar komt niet verder dan vragen als “Wat is SEO?” of “Hoelang duurt het voordat SEO werkt?”. Prima vragen, maar ook enorm algemeen.
Als je écht wilt scoren met je FAQ-sectie, moet je dieper graven. Er zijn veel tools die je kunt inzetten. Check bijvoorbeeld eens Answer the Public, schakel de hulp in van AI of ga zelf op onderzoek uit en kijk eens naar de ‘meer om te vragen’ sectie in Google.
Voorbeelden van vragen die wél relevant en specifiek zijn:
- “Wat is het verschil tussen SEO-teksten voor B2B en B2C?”
- “Hoeveel zoekwoorden moet ik gebruiken per 1.000 woorden tekst?”
- “Hoe controleer ik of mijn SEO-tekst goed is opgebouwd?”
10 – Publicatie, optimalisatie en promotie
Last but not least. Nadat je de tekst hebt geschreven is het tijd voor publicatie en promotie. En ook dit moet goed gebeuren, zodat al dat harde werk niet onopgemerkt blijft. Want zelfs de best geschreven SEO tekst scoort niet automatisch.
10.1 – Zorg voor goede SEO-titel en meta descriptions
Je kunt nog zo’n sterke tekst hebben geschreven, maar als je SEO-titel en meta description niet aanspreken, is de kans klein dat iemand doorklikt in de zoekresultaten. Dit zijn namelijk de eerste elementen die een gebruiker ziet in Google: en dus dé plek om op te vallen tussen de concurrentie. Een goede meta titel en description voldoet aan:
- Maximaal 60 tekens voor de title en maximaal 155 tekens voor de description
- Bevat het focus keyword, liefst vooraan in de title en description
- Is concreet, relevant en beloftevol
- Beschrijft kort en krachtig wat de lezer kan verwachten
- Belangrijker nog: voldoet aan de zoekintentie
10.2. Promoten die blog!
Vergeet ook niet om de wereld te laten weten dat je iets waardevols hebt gepubliceerd. Want een blog die alleen op je website staat, zonder promotie, is als een feestje zonder uitnodigingen. Deel je blog of pagina dus lekker op de socials, stuur het rond of voeg het toe aan je nieuwsbrief.
Extra tip: Heb je een langere blog geschreven (zoals deze)? Overweeg dan om deze meerdere keren, in verschillende formats, opnieuw te delen via je socials of ads.
Welke tools voor de perfecte SEO tekst?
Tools. Ook wij gebruiken ze. Want waarom zou je alles zelf doen als er tools zijn die je kunnen helpen sneller, slimmer én beter te schrijven? Niet om je creativiteit te vervangen, maar om je te ondersteunen bij het onderzoek, de structuur opbouw en de optimalisatie van de tekst.
Onze favoriete tools voor het schrijven van de perfecte SEO tekst:
- Answer the Public
- SEMRush
- SERanking
- Ahrefs
- LanguageTool
- Hemingway Editor
- Google Search Console
- SurferSEO
- Canva
- Krea
Jouw beurt. Download de SEO elementen checklist!
Een blog als deze kost veel van je tijd. Dat snappen we. Je hebt nu een bak aan kennis, inzichten en tips gekregen om de perfecte SEO tekst te schrijven. Maar waar begin je? En hoe onthoud je alles?
Daarom hebben we een handige elementen checklist voor je gemaakt met alle belangrijke SEO-elementen overzichtelijk op een rij. Je hoeft deze blog dus niet keer op keer opnieuw te lezen (scheelt tijd). Ik geef je wel alvast een belangrijke tip: Hoevaak is het woord “zoekintentie”in deze blog genoemd? 😉
Zullen we eens sparren over de perfecte SEO tekst?
Hopelijk heb je met deze blog volop inspiratie opgedaan om zelf aan de slag te gaan. Maar misschien denk je ook: waar haal ik de tijd vandaan om consistent (want ook dat is belangrijk) aan de slag te gaan met het maken en schrijven van content?
Ik deel graag een tip met je: Stop deze tekst in ChatGPT en vraag om een samenvatting in jouw context!
Geen tijd om je in te lezen? In dat geval is het goed om te weten dat we bij SiteUsers ook voor je klaar kunnen staan! Met meerdere HBO geschoolde tekstschrijvers in ons team helpen we je om structureel en doelgericht content te produceren. Plan een vrijblijvend consult in of stel je vragen gerust via WhatsApp, een telefoontje of via de mail.
Veelgestelde vragen over de perfecte SEO tekst
Wat is het ideale aantal woorden voor een SEO-tekst in 2025?
Het draait niet om kwantiteit, maar om relevantie. Toch geldt: hoe complexer het onderwerp en hoe competitiever het zoekwoord, hoe uitgebreider de tekst mag zijn. Voor blogs ligt het gemiddelde tussen de 1.200 en 2.500 woorden. Voor productpagina’s of dienstpagina’s volstaat vaak 600–1.000 woorden.
Hoe voorkom ik dat mijn SEO-tekst ‘te veel op SEO gericht’ is?
Door altijd de lezer op nummer 1 te zetten. Begin bij de vraag van de doelgroep en laat SEO ondersteunend zijn, niet leidend. Gebruik zoekwoorden logisch en vermijd keyword stuffing.
Hoe vaak moet ik het focus keyword gebruiken in mijn tekst?
Er is geen magisch getal, maar een richtlijn is 0,5% tot 1% van het totaal aantal woorden. Belangrijker is dat het focus keyword voorkomt in de titel (H1), de eerste H2, de eerste alinea, een tussenkop en de afsluiting. Idealiter maak je het keyword in de eerste alinea ook dikgedrukt.
Is visuele content écht noodzakelijk voor SEO?
We zeggen niet dat je helemaal niet gaat ranken als je geen visuele content hebt toegevoegd. Maar je loopt wél flink wat kansen mis. Visuele content maakt je pagina aantrekkelijker, verhoogt de tijd op de site en helpt gebruikers de inhoud sneller te begrijpen of scannen.
Moet ik altijd een auteur vermelden bij een SEO-tekst?
Hoeft niet, maar het wordt wél steeds belangrijker. Zeker sinds Google E-E-A-T zwaarder meeweegt in het beoordelen van content.
Zet de volgende stap naar online vindbaarheid
Wil jij de volgende stap zetten in het vergroten van je online vindbaarheid en het aantrekken van meer websitebezoekers? Bij SiteUsers helpen wij je om je digitale aanwezigheid te optimaliseren en meer gerichte bezoekers naar je website te trekken. Wij analyseren jouw huidige online prestaties, ontwikkelen op maat gemaakte strategieën en implementeren effectieve oplossingen om je vindbaarheid te verhogen.
Bij SiteUsers combineren we uitstekend presterende websites met doordachte online marketingstrategieën voor optimale resultaten. Ons team werkt proactief met je samen om alle doelstellingen te behalen.
- IJzersterke strategieën om jouw online aanwezigheid te versterken
- Altijd maatwerk voor optimale resultaten
- Maandelijkse rapportages van onze werkzaamheden
- Sterke focus op resultaten en efficiëntie
- Persoonlijk, betrokken en altijd beschikbaar voor vragen
Ook interessant:

Wat is een AI overview?
Een AI Overview is een kort, door AI gegenereerd samenvattend antwoord dat bovenaan een Google…
