TikTok marketing
”laat je merk opvallen tussen de trends van vandaag via het populairste platform van nu”
“De social media marketing en content creatie van Site Users is picco bello! Wij krijgen maandelijks steeds meer volgers en velen van hun zijn ook vaste klant”
Dylano Reiji
CEO lunchroom en catering services in Rotterdam
Ontdek jouw SEO score
GRATIS Social Media scan
- Kosteloos advies op maat
- Directe vergelijking met concurrenten
- Inzicht in jouw social media prestaties
Adverteer op het populairste platform van nu
TikTok is misschien wel het populairste platform van nu. En met verschillende opties om te adverteren, biedt het unieke mogelijkheden om jouw merk op een dynamische manier onder de aandacht te brengen. Het platform is bijzonder effectief voor het creëren van virale content en het stimuleren van betrokkenheid door middel van korte en bondige video’s.
Bij SiteUsers zetten wij in op onderscheidende content dat het verschil maakt tussen de video’s op de For You Feed. Door in te zetten op de trend van nu zorgen wij ervoor dat jou merk impact maakt.
Contact opnemen met TikTok marketing expert
TikTok marketing door SiteUsers is:
- Gericht op het creëren van virale content
- Strategisch ontworpen om maximale betrokkenheid te genereren
- Geoptimaliseerd om je merk onder de aandacht te brengen
- Gebaseerd op data-analyse voor het scherpstellen van targeting en ROI
Dit heb ik nodig!
Waarom adverteren op TikTok?
Waar TikTok voorheen vooral een platform was waar dansjes en virale challenges de boventoon voerden, heeft het zich inmiddels ontwikkeld tot een social media platform waar ook ruimte is voor serieuze en professionele content. Maar ook betaalde video’s krijgen steeds meer aandacht en impact. We benoemen de belangrijkste redenen waarom adverteren op TikTok nu zo effectief is:
Wij zorgen voor een op maat gemaakt TikTok plan
Zomaar wat video’s delen op TikTok zal voor de ene onderneming wel degelijk resultaten opleveren, maar voor de andere niet. Daarom is een strategische aanpak cruciaal. Bij SiteUsers ontwikkelen wij een op maat gemaakt TikTok-plan dat volledig is afgestemd op jouw bedrijfsdoelen, doelgroep en merkidentiteit. We kijken wie jouw klant is, waar hun interesses liggen en hoe ze zich gedragen op TikTok.
We maken gebruik van concrete data en gezond verstand de contentstrategie te optimaliseren en creatieve concepten te ontwikkelen.
Contact opnemen
Maak viral content met commerciële resultaten
Viral marketing is goed om jouw merkbekendheid te vergroten. Maar het is natuurlijk ook belangrijk dat jouw marketinginspanningen leiden tot concrete resultaten. Bij SiteUsers combineren we de kracht van virale content met een scherpe focus op conversie. We zorgen ervoor dat jouw campagnes niet alleen opvallen, maar ook daadwerkelijk zorgen voor meer aanvragen of aankopen.
Ik ga viraal!
Meer over TikTok
TikTok is een uitstekend social media platform wanneer je wilt adverteren op een relatief jonge doelgroep. Bijna de helft van de gebruikers in Nederland is jonger dan 30 jaar wat het platform bijzonder aantrekkelijk maakt voor merken die zich richten op de jongere generaties. TikTok telt wereldwijd 1,4 miljard gebruikers en 4 miljoen Nederlandse gebruikers, waardoor het een enorme pool van potentiële klanten biedt.
Doordat TikTok met een scherp algoritme werkt kan het platform al snel inschatten waar jouw interesses liggen. Jij krijgt dan andere video’s te zien dan de persoon naast jou.
TikTok marketing uitbesteden
Met bewezen resultaten hebben wij inmiddels al vele klanten geholpen bij het actief inzetten op TikTok. Wij zorgen voor creatieve content, strategische advertenties en doeltreffende campagnebeheer om jouw merk op een dynamische manier onder de aandacht te brengen.
Benieuwd wat TikTok voor jou kan betekenen? We vertellen je er graag meer over tijdens een vrijblijvend adviesgesprek, waarin we de eventuele doelen en wensen voor de TikTok campagnes kunnen bespreken.
Veelgestelde vragen
Heb je vragen? Bekijk onze FAQ voor antwoorden op veelgestelde vragen over onze diensten, processen en hoe wij je kunnen helpen. Vind snel de informatie die je zoekt!
Hoe is de verhouding aan leeftijdsklassen verdeeld?
Ongeveer de helft van de huidige gebruikers op TikTok is jonger dan 30 jaar. Ca. 25% is tussen de 30 en 39 jaar en ongeveer 15% valt in de leeftijdscategorie van 40 tot 49 jaar. De resterende 10% bestaat uit gebruikers ouder dan 50 jaar.
Wat is het verschil tussen organische en betaalde TikTok content?
Organische content verwijst naar de video’s die je zelf plaatst zonder betaalde promotie. Dit type content is gericht op het opbouwen van een relatie met je publiek door middel van creativiteit en authenticiteit. Betaalde content omvat TikTok-advertenties en gesponsorde posts die je helpen om je bereik te vergroten door specifieke doelgroepen te targeten.